Fundacja Głosem Zwierząt przekaż 1%
Pomóż pomagać
Dziękujemy
Darmowy Program PIT dostarcza Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych w ramach projektu PITax.pl dla OPP

O kampanii:

Twórcy, pomysł

Pomysł na kampanię „Pokochaj” powstał po spotkaniu Fundacji Głosem Zwierząt z agencją marketingową Kreatik, która zaoferowała swoje wsparcie w nagłośnieniu idei adopcji zwierząt bezdomnych pozostających pod opieką Fundacji. Agencja Kreatik, we współpracy z grupą producencką Andiamo, opracowała scenariusz osadzony w konwencji amerykańskich nagrań video z lat 80-tych, w których członkowie klubów samotnych serc szukali drugiej połówki, opowiadając do kamery o tym czego pragną i co mogą dać drugiej osobie. Postanowiliśmy w sposób nieoczywisty połączyć motyw samotności współczesnego człowieka z ogromem miłości, które może człowiekowi dać adoptowane zwierzę.

Zależało nam, aby w tej kampanii pokazać, że zwierzęta też szukają miłości, a adopcja to tak naprawdę decyzja o wyborze przyjaciela, towarzysza na zawsze. O tym jest nasza kampania. O miłości i przyjaźni

Alicja Gaca – Prezes Fundacji.

Możemy się bardzo różnić, ale wciąż większość z nas poszukuje jednego. Miłości. Tworząc tę kampanię chcieliśmy pokazać, że niektórym znaleźć partnera na życie jest trochę trudniej. Mamy nadzieję, że oglądając kampanię, widzowie przekonają się że warto tej miłości szukać i że jest ktoś, kto na nich czeka – mówi Maria Połońska, CEO w agencji kreatywnej Kreatik.

Idea, cel

Celem kampanii jest promocja postawy społecznej „nie kupuj, adoptuj” zachęcającej do przygarnięcia zwierząt bezdomnych, zamiast kupowania zwierząt rasowych. Idea, która przyświeca Fundacji i kampanii to znalezienie domów dla zwierząt bezdomnych, pragnących domu i opiekuna. Zwierząt, które wypełniają po brzegi schroniska i fundacje dla zwierząt.

Uważamy, że dopóki schroniska i fundacje w Polsce są pełne zwierząt pragnących miłości, dopóty ludzie chcący zaprosić zwierzaka do swojego domu nie powinni zwierząt kupować, lecz je adoptować

Agnieszka Zabrocka z Fundacji.

Bohaterowie kampanii:

Znani polscy aktorzy, którym los zwierząt bezdomnych nie jest obojętny, zgodzili się wziąć udział w kampanii i stworzyć nieszablonowe kreacje aktorskie. Bazując na scenariuszu powołali oni do życia kolorowe postaci, których historie miłosne wybrzmiewają w kampanii. Poznajcie bohaterów kampanii „Pokochaj”.

Ania i Wojtek

( w tych rolach Agata Buzek i Sebastian „Stanki” Stankiewicz) – Młoda zakochana para. Od kilku lat żyją pod Warszawą, codziennie dojeżdżając do pracy, która jest dla nich ważna. Są ze sobą od ponad dekady i są pewni swojej miłości, ale od jakiegoś czasu obydwoje czują, że chcą czegoś więcej. Zrozumieli, że w ich związek wkradła się nuda i potrzebują nowej energii. Szukają kogoś na poważnie, kogoś kto zapewni im dobrą zabawę, ale też dotrzyma towarzystwa w szarej codzienności. [ZOBACZ TEASER]

Paweł

(Bartosz Bielenia) jest fryzjerem, często pracuje na planach filmowych, zna wielu aktorów. Oni niestety nigdy go nie zauważają i nie zapamiętują, co trochę Pawła boli. Mimo to Paweł patrzy na innych trochę z góry, w końcu pracuje w showbiznesie, lubi przebywać na Zbawixie w Warszawie i chodzić do modnych knajp. Wahał się bardzo długo aby nagrać taśmę i przyznać się do swojej samotności, ale poczuł, że nie ma już wyjścia, bo nie wytrzyma kolejnej samotnej jesieni. Jest ubrany w drogie ciuchy, nie radzi sobie jednak z samotnością. [ZOBACZ TEASER]

Krystyna

(Katarzyna Żak) – Krystyna jako młoda dziewczyna cieszyła się dużym powodzeniem wśród chłopców. Jej mama zawsze powtarzała, że jak Cię widzą- tak Cię piszą, więc Krystyna od najmłodszych lat dbała o swój wygląd. To spowodowało, że miała wielu adoratorów. Krystynę od zawsze otaczało mnóstwo ludzi, rodzina, znajomi, dzieci i mąż. Teraz jednak, na emeryturze, czuje się coraz bardziej samotna. Część bliskich już odeszła, dzieci się wyprowadziły i robią karierę w wielkim mieście. Krystyna nadal jest pełna energii i nie chce marnować czasu w domu. Chętnie podzieli się miłością, którą kumuluje w sercu. [ZOBACZ TEASER]

Zbyszek

(Jacek Braciak) – Pracuje jako „złota rączka”. Dobroduszny człowiek o złotym sercu. Od lat mieszka z mamą, szuka akceptacji, ciepła i bezwarunkowej miłości. Nieporadny i lekko oderwany od współczesnego świata, opowiada nieśmieszne żarty, z których tylko on się śmieje. [ZOBACZ TEASER]

Barbara

(Justyna Wasilewska) – Skoncentrowana na celu pani prawnik, nie rozstaje się z telefonem. Jest zdecydowana i zawsze stawia na swoim. Mimo pozornego chłodu i surowości w głębi duszy ma dużo ciepła, którego nie ma z kim dzielić. Gdy nikt nie patrzy wzrusza się do łez oglądając zdjęcia szczeniaków na telefonie. [ZOBACZ TEASER]

[ZOBACZ CAŁY FILM]

 

Zdjęcia z za kulis: